Tacksamhet!

Det blev inget Åland i helgen, vi var hemma men ska åka på fredag istället. Ska bli mysigt att träffa lilla Noah och Filip! Vi firade ju fina farfar i helgen, det var mysigt! Han blev jätteglad för skivorna med Evert Taube han fick av mig o Anton. Han ringde igår och berättade att han blev så glad över det! :)

Nu har jag blivit förkyld men var i skolan idag iallafall och det gick bra. Vi var i faktoriemuseet, i Eskilstuna. Vi fick prova på att smida, jag gjorde en krok, o sen fick vi gjuta, då gjorde jag en traktor till Filip:) sen fick vi trycka papper och sen fick vi trycka vårt namn i deras grafiska avdelning med hjälp av den gamla tidens tryckpressar. Dom hade massa gamla maskiner, en gammal gammal ångmaskin o massa gamla grejer.. Dom hade en pelarborrmaskin, vad säger du om det pappa?:)

Jag är så glad att det gick så bra efter olyckan på pappas jobb idag! Det är så viktigt att man tar hand om sina nära o visar hur mycket dom betyder för en. Man måste vara rädd om de man har, det är så viktigt att vara tacksam och visa hur mycket man älskar sin familj! ♥ Jag älskar min fina familj! ♥

Nu ska jag vila och mysa med min kisse!

♥Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0