Åland eller inte Åland?

Har ätit frukost o satt på mig joggingkläderna för ska ut o gå, måste bara röja upp här hemma först. Sen ska jag plugga o sen måste jag bestämma mig om jag ska åka med till åland eller inte. De ska blåsa 16 sekundmeter o blåsa från sidan o de e riktigt jobbigt när de bara kommer vågor från sidan utan att de egentligen blåser, så vet inte hur jag ska göra.. Men jag vill ju åka och titta o hälsa på Lina o Måns son som föddes i onsdags, den 31:a. :)
Anton ska ju åka men jag vet inte hur jag ska göra.. Jaja, nu ska jag plocka ur diskmaskinen o vika tvätt och gå ut o gå och plugga.. Låter ju som en väääldigt kul dag.. eller inte riktigt kanske..


Men det blir väl vad man gör de till...


♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0