Rumslig gestaltning..

Fick ett samtal från skolan idag och kom inte in på rumslig gestaltning som jag hade sökt.. Jag blev helt knäckt, verkligen jätteledsen. Vet inte hur jag ska gå vidare nu, känner mig helt förvirrad.

Vill jobba med formgivning, inredning och design.. Känns som att när skolan börjar på måndag med lärarprogrammet kommer en förvirrad och ännu mer förvirrad Malin vara där.
Måste tänka ut i helgen hur jag ska gå vidare, jag kan inte fortsätta på något som jag känner känns fel. Vägen till att bli specialpedagog som jag hade tänkt är fem år lång och inget jag prövat på någon gång innan heller, så hur vet man?

Hur vet man?


♥Malin

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja men får inte fladdra för mycket med fingrarna när man skriver. Skulle skriva att om någon hoppar av tidigt ikursen så finns det ju en chans alt att kanske läsa enstaka kurser. Lycka till

Sen saknar vi lite bilder på kattern

Anki

2010-08-28 @ 17:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0