ROLIGT!

Första dagen i skolan idag, andra terminen. Börjar tvären idag o det verkar bli en jättekul termin! Ser verkligen fram emot det! Ragge blir själv en del nu när jag är hela dagar i eskilstuna, det känns inte så bra. Han verkar kunna vara själv, det har gått jättebra hittills så jag tror inte det blir nå problem, det är bara det att i mattehjärtat så känns det inte så bra.. Jag kommer åka vid kvart över 8 på morgonen o anton kommer hem vid kvart över fyra så de blir långa dagar för honom själv.. Hmm.. ska försöka lösa de på nå vis, men de kommer iaf bara vara några dagar i veckan som det blir så..

Nu ska jag gå till macken o köpa smör för jag ska baka kladdkakemuffins till imorrn! Vi ska på nån utflykt och skulle ha med fika o vad är godare än muffins? :) hihi!

Ska fixa bilderna ikväll, har tagit lite fler på ragge oxå så det blir bilder som han ser ut nu, o idag fyller han fyra månader!!

:)


♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0