Det blir nog bra!

Imorgon börjar skolan och det känns faktiskt riktigt bra! Jag ska bli specialpedagog och hjälpa barn som behöver hjälp med olika saker på olika sätt, det finns alldeles för många! Det känns faktiskt riktigt bra och det är nog det som det är meningen att jag ska göra.. :)

Idag var vi i Surahammar en sväng, vem stod där i ett hörn av vägen då.. Farbror polis och Anton körde 72 på 50 väg o fick 3200 kronor i böter.. Dyrt och inte alls värt lyckan att få köra liiite fortare än man egentligen får.. Jaja, det gör inte så mkt, jag är ju rik student.. eller hur var det nu igen.. :)

Skola imorrn ja, efter tre månaders ledighet.. Det ska faktiskt bli lite roligt!

Ragge ligger och vilar på soffkanten bakom mitt huvud, han väntar nog på att jag ska gå och lägga mig. Han är så härlig! Köpte kattmat till honom idag, Royal Canin, han verkar tycka om det MYCKET mer än whiskas och det känns lite bättre när det kommer från djuraffären. :)

Det kommer bilder snart, måste bara hitta sladden till mobilen... Ska försöka fixa imorgon bitti innan skolan börjar. :)

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på Bridget Jones dagbok.

♥Malin

Kommentarer
Postat av: anki

Jamen lycka tilll med skolan, trots att det inte blev riktikgt som du hoppats

2010-08-30 @ 07:11:30
Postat av: Malin

Tack Anki! Det känns nog ändå som att det blev som det skulle fastän det inte blev som jag tyckte:) Jättekul att du läser och kommenterar! Ska försöka fixa bilder ikväll! Kram!

2010-08-30 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0